nu mai….

nu mai suport oamenii depresivi si nici suparearea.

nu mai pot vedea perfuzii si oameni bolnavi. ma enerveaza pana si algocalminul.

nu mai sunt oameni fericiti.

nu mai vine vara.

nu mai exista cale de intoarcere… drumurile merg spre inainte.

nu mai agreez oamenii prosti.

nu mai am rabdarea sa citesc afise electorale si sa le repet celor d la nu stiu ce partit ca „democratia este o non-valoare in sine si nu are principii, deci nici ceea ce sustineti voi nu are sens.”

nu ma mai pot gandi la examene.

nu mai vreau sa plec de langa prieteni…

nu ma mai enerveaza reprosurile.

nu mai accept oamenii care plang.

nu’mi mai place sa aud telefonul cand suna.

nu mai ce?

nu’mi mai place felul in care te uiti la mine si vezi prin mine.

nu’mi mai place felul in care stai si te prefaci ca ma asculti.

nu’mi place ignoranta.

nu mai sunt asa ca inainte.

nici eu, nici lucrurile.

mi’e dor..si macar daca s’ai fi gandit cineva vreodata sa ma intrebe daca mai pot…dar nu ca alle merge inainte indiferent…

mai pot spre nefericirea voastra…. MAI POT! chiar daca poate nu’ti pasa..

1 comentariu (+add yours?)

  1. oksana
    Noi 23, 2008 @ 14:54:31

    alle…? when all you got to keep is strong move along, move along like I know you do and even when your hope is gone move along, move along just to make it through…uh mai invatat si scuze ca nu te-am intrebat niciodata daca mai poti(m-am simtit) dah faza e ca pe de-o parte si tu esti de vina ne repeti intr-una ca esti indiferenta, ca nu-ti pasa, ca pe tine nu te-ar afecta asa ceva….si chiar daca pare absurd cand nu mai poti uh in alea putine datati in care nu o sa mai poti, o sa pot eu pentru tine,o sa pot,o sa pot, o sa pot, o sa pot, o sa pot…ca niciodata.:*

    Răspunde

Lasă un răspuns

