intrebare..

ziua aia a fost speciala…
eu: daniiiii….ti-ar palcea sa fi Luna? Luna de pe cer.?
ea: alle aberezi… esti aeriana, vorbesti mult si pui intrebari tampite!!!
eu: da danii…Luna e asa deee singura…? adica sta acolo si se uita la tine si nu are pe nime… nu mi’ar placea sa fiu in locul ei…
ea: alle esti bine? .. nu stiu daca mi’ar placea….

….si am ajuns acasa si am realizat cat de mult poti cunoaste un om daca pui intrebarea asta… deci: ti-ar placea sa fi Luna? si va voi raspunde cu interpretare :p… tine de ” inclinatia” mea psihologica… astept raspunsuuri :]

4 comentarii (+add yours?)

  1. Alexa
    Feb 21, 2009 @ 16:52:51

    eu ti-am raspuns 😀

    Ia sa vad daca imi amintesc exact ce ti-am spus atunci pe mess, ca sa scriu si aici.. hmm
    am zis asa:
    nu mi-ar placea sa fiu Luna.Prefer soarele. iar tu ai zis ca n-am posibilitatea asta. Apoi m-am resemnat si m-am gandit la motive pentru care nu mi-ar placea sa fiu luna. Si am zis asa: luna depinde de soare pentru a lumina si in plus ii vedem decat o fatza. Si se mai si ‘ingrasa’ in doar cateva zile 🙂

    Oricum, mi-a placut mult de tot ideea asta a ta 😀

    Răspunde

  2. gherasim27andrei
    Mar 09, 2009 @ 18:56:49

    Poezie | Poetry | CLICK

    Răspunde

  3. briza
    Aug 01, 2009 @ 21:54:07

    „resemnez” <:-p
    asa, asta era cuvantul pe care il tot cautam de dupa un lapsus…
    of…

    gata, getting on-topic: luna e misterioasa, e cu faze ("moody"), e singuratica, desi inconjurata de atatea stele… si, nu in ultimul rand, traieste o poveste de dragoste imposibila cu soarele :p
    avand in vedere toate astea, am sanse mari chiar sa ma transform intr-o luna :)) (cu alte cuvinte: da, sa zicem ca nu m-ar deranja sa fiu o luna)
    deci, ce zice asta despre mine, domnisoara psiholog? :p
    daca e de rau, poti sa-mi raspunzi in privat, sa nu stie lumea ca sunt nebuna :))

    Răspunde

  4. alle001
    Aug 02, 2009 @ 08:19:25

    :)) :)) :)). nu poate fi de rau. nu fi o persoana schimbatoare.
    esti o persoana enigmatica?
    e singura dar inconjurata de mii de stele. gandeste-te ca ai fi in locul ei. dar in calitate de om. luna esti tu si stelele sunt alti oameni. ai avaea respectul lor si atat. nu ai avea prieteni si nimic. ti-ar mai placea sa fi luna?
    esti o persoana romantica si… si ai merge foarte departe pentru acea persoana care ar fi TOTUL.

    ramai un om. luna e si mai frumoasa cand ne gandim la ea.

    Răspunde

Lasă un răspuns

