ceai.

ceaiul meu de fructe si ideea ca maine e miercuri ma face sa zambesc. el imi incalzeste fata si mainile. el nu are nevoie de zahar, e dulce pur si simplu.
acum cateva secunde am citit asta: “Sunt genul de om caruia ii place sa creada ca n-a pierdut nimic, sau a pierdut doar lucruri care nu i-au trebuit.” cat de mult ma caracterizeaza.
ma gandesc.ma gandesc la ceva frumos.vreau sa citesc o carte cu happy end. si imi e dor de un film bun.
ceaiul meu de fructe va saluta :]

Photobucket

Lasă un răspuns

