inocenta.

straluceste. o vezi de la departare. e doar o fetita cu paltonas negru si ghiozdan colorat pe spate. se sprijina de un stalp vechi de fier forjat si asteapta autobuzul. crede in magie.cand fulgii mici de zapada cad in parul ei parca orice vis ar deveni realitate. priveste in gol cu zambetul pe buze. numai ea stie la ce se gandeste. inainte de a pleca de acasa a vazut un film cu printi si printese. a inceput sa creada in povesti. se trezeste la realitate cand autobuzul opreste in statie. e gol si pare a merge spre nicaieri. ea se urca parca asteptand o noua aventura. ce inocenta e..

Ps:. nu uita ca realitatea distruge prin duritatea ei, copilo. o sa te privesc din umbra. o sa am grija de tine…acolo unde esti tu, o sa fiu si eu.indiferent de ce se va intampla o sa fiu acolo sa iti amintesc cine esti…

4 comentarii (+add yours?)

  1. Emma
    Feb 10, 2010 @ 20:09:46

    Ha! Stiam eu ca si tu te uiti la filme cu printi si printese.
    Si realitatea chiar ucide.

    Răspunde

  2. alle001
    Feb 11, 2010 @ 16:27:35

    se cheama „Enchanted” si am vazut numa jumate din el inainte de a pleca la scoala :”> . si da, e dragut:d

    Răspunde

  3. dandelionlover
    Feb 20, 2010 @ 20:07:00

    imi plac oamenii inocenti si visatori. Cel mai prost sfat pe care l-as putea da lor ar fi: Wake up! ca sa ce? de ce? pentru ce? Nu! ramaneti acolo p norisorul vostru ca sunteti mai in siguranta.
    🙂

    Răspunde

  4. Emma
    Mar 01, 2010 @ 22:34:20

    E, mie-mi place A cinderlla story.
    Imi place ce spune dandelionlover.
    E urat sa te trezeasca cineva asa..din visare.
    You’ve got a point there.:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

