sunt…

Obosita. OBOSITA. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. obosita. TOT TIMPUL.

tu cum esti?

7 comentarii (+add yours?)

  1. briza
    Feb 12, 2010 @ 21:21:48

    cum ai scris articolul asta? cuvant cu cuvant, sau ai scris o data si pe urma ai dat copy-paste? ;)) asta ca sa stabilim gradul tau de oboseala :))

    Răspunde

  2. alle001
    Feb 12, 2010 @ 21:30:14

    sincer?:”>
    copy-paste :”>
    acum cred ca intelegi totul:))
    desii ar fi fost frumos din partea mea daca a-si fi scris cuvant cu cuvant :”>

    Răspunde

  3. oksana
    Feb 15, 2010 @ 21:11:05

    sunt la fel. sunt atat de obosita incat numai pot dormi noaptea de oboseala, sunt prea obosita ca sa mai respir, as vrea sa respire altcineva in locul meu, mi-e frica ca o sa mi se cronicizeze oboseala, pentru ca sunt obosita, obosita, obosita…..atat de obosita si nenorocitu de dornescu’ cu care fac culoare ne-a tinut azi pana la patru la o nenorocita de compozitie am ajuns de-abia la 5 acasa am mancat, am facut baie , m-am uitat la Grey’s anatomy si acuma tre sa fac research pentru ora de dirigentie de maine ca ma ocup de vestimentatie medievala in cadrul istoriei vestimentatiei, si sunt tot pe fuga si tot weekendu am avut treaba desi nu am avut nicio tema si am avut doua zile de nastere si nu ma mai odihnesc nu mai apuc sa mananc, azi n-am fumat nicio tigare, maine in pauza mare tre sa fug pana la meridian sa-mi scot niste poze, sunt tot pe fuga, dupa aia tre sa fug la xxl ca sa imi caut acrilice, sa ajung acasa sa manac daca mai apuc si sa-i fac medalioanele cadou lu bexa cai ziua ei si nu i-am dat nimic….nu mai pOoooooooooootttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Răspunde

  4. briza
    Feb 17, 2010 @ 10:08:26

    mi-am adus aminte de niste versuri din „Fireflies” (Owl City) care s-ar putea potrivi aici:

    „Why do I tire of counting sheep

    When I’m far too tired to fall asleep?”

    Răspunde

  5. alle001
    Feb 17, 2010 @ 16:27:58

    nu ma prea omor cu owl city. dar multumesc de versuri:*

    Răspunde

  6. dandelionlover
    Feb 20, 2010 @ 20:10:03

    daca nu esti prea obosita iti propun un exercitiu….mental stai linistita! se numeste AUTOSUGESTIE. presupune sa iti propui sa crezi ca nu esti obosita, ci oricum altcumva vrei. …bineinteles asta daca te deranjeaza oboseala 😀

    Răspunde

  7. Alexandru
    Feb 27, 2010 @ 23:30:38

    Nu ma epuizez. Nu stiu de ce…si la lucru..timpul trece asa de usor…

    Oamenii obosesc pentru ca se folosesc de puterea lor, daca ne-am folosi de puterea Lui Dumnezeu..am fi mai lejeri, mai relaxati.

    Cele bune.

    Răspunde

Lasă un răspuns

