luni sau marti? sau miercuri? ce zici ce duminica?

daca ar trebui sa fiu o zi a saptamanii asi alege sa fiu luni. si stii de ce? pentru ca luni a fost ziua in care mi-ai zambit prima data iar eu ma uitam imbufnata in jos. dupa care m-am ofticat ca nu ti-am zambit si eu. sau pentru ca luni tot timpul cand urc scarile sa intru in clasa imi canta „poveste de oras” de la bere gratis pe coridor si ma face fericita. pentru ca imi doresc sa va vad zambind si plini de energie. pentru ca luni aduce un nou inceput, sau poate da o continuitate rutinei. sau poate pentru ca e singura zi din saptamana in care mi se pare ca sunt organizata.
dar si mai simplu. uneori luni ma simt speciala. de aia imi place.
tu ce zi a saptamanii alegi?

Asculta mai multe audio Muzica

1 comentariu (+add yours?)

  1. briza
    Feb 27, 2010 @ 19:57:26

    wow, e cineva pe lume care nu numai ca nu detesta ziua de luni, ci chiar isi doreste sa fie acea zi… eu as vrea sa fiu miercuri sau joi, depinde de starea mea…

    Răspunde

Lasă un răspuns

