mi-e pofta de miros de zambile.

asta pentru ca nu simt primavara. nu vad oamenii energici si optimisti. soarele nu imi zambeste, norii nu se mai joaca cu mine. copacii nu au inflorit. ce se intampla cu noi?

2 comentarii (+add yours?)

  1. eumiealmeu
    Noi 29, 2010 @ 20:36:12

    mi-a plăcut titlul blogului, de aceea am intrat şi mi se pare că semănăm la gânduri. şi mie mi-e dor de zambile. în lipsa lor, mă delectez cu frezii, pe criteriul… n-au pâine? să mănânce cozonac!

    Răspunde

Lasă un răspuns

