M-a sunat aseara si aveam casa plina de musafiri. Mi-am dat seama ca atunci cand o sa ma fac mare si o sa am casa mea o sa vreau sa o umplu de oameni dragi mereu. Atat de bine m-am simtit inconjurata de prieteni, familie, copii. Vreau sa o fac locul de intalnire al celor dragi. 

Dar nu despre asta vreau sa vorbim. Deci, m-a sunat aseara si nu puteam vorbi pentru ca era ziua mamei. Apoi m-a rugat sa ii transmit la multi ani… chiar daca e suparata pe el. Nu stiu de ce nu am facut asta inca si poate o sa tin ultima lui replica pentru mine. 

Dupa tot acest timp lucrurile incep sa se schimbe spre bine. Zambind, multumesc pentru tot ce am. Din cand in cand imi aduc aminte de citatul asta: 

„I have my mother’s mouth and my father’s eyes; on my face they are still together.”

Alte dati nu stiu cum sa le arat cat de mult conteaza pentru mine. 

Notă

Lasă un răspuns

