spune-mi ca sunt puternica si iubita. ca tot ce vine este exact ce am nevoie. invata-ma ca este de ajuns sa fiu eu multumita cu mine, ca trebuie sa ma gandesc la mine cand vreau sa fac ceva si mai apoi la ceilalti. ca nu trebuie sa ma astept ca cineva vreodata sa aprecieze ce fac si totusi sa continui daca stiu ca e bine si drept. da-mi forta asta. 

mi-ai spus ca inainte sa ne nastem facem un acord cu toti oamenii pe care ii vom intalni. si trebuie sa zambim de fiecare data si sa ne spunem „Ah, tu erai! Bine ai venit, Asteptam sa ma inveti lectia asta”. de asemenea, m-ai convins ca atunci cand vedem parti urate din altii acestea se includ si in noi si ca daca le pot depasi ma pot schimba si creste. 

imi sta gandul la tine, mie-e dor. un dor de fericire pentru ca stiu ca esti bine acolo undeva. oare si tu te gandesti la mine? sau macar uneori? mi-ar fi placut sa dau de tine, intamplator undeva. un minut si sa stiu ca ai avut sarbatori mai frumoase ca anul trecut. ai trecut prin multe, meriti ce e mai bun. 

intamplarea face ca am citit vechi conversatii. imi spuneai anul trecut ca sunt precum un brad de craciun. unul frumos, care iti ia ochii prin simplitatea lui si prin sentimentul pe care il ai cand esti cu el in aceiasi camera. un brad de craciun pe care l-ai pastra tot anul. era ora doua tarziu in noapte, ce fel de discutii sunt astea? care ar fi fost reactia mea „corecta”? nu stiu daca exista asa ceva. am fost asemanata unui brad de Craciun si a fost cel mai frumos compliment. 

am citit zilele astea „I wrote this for you”. este un pasaj acolo care se numeste „the translation service”. spune cam asa ” and when i asked you how you’d been, I meant I missed you more than I’ve ever missed anything before”. si mi-e dor de tine, tare, sa stii.

ramai cu bine, sa ai un an plin de bucurie si oameni dragi. sa nu ma uiti. te iubesc, cred ca mereu o voi face 

Notă

Lasă un răspuns

