tu, cel care zambeste si se uita catre nicaieri, vin zile mai bune.

m-am bucurat ca un copil cand am vazut primul copac inflorit chiar daca era langa un bloc scorojit si gri. am vrut sa iti scriu acum ceva timp, dar nu am avut putere, si nici suflet. si imi plantasem singura bucatica ramasa, cu speranta ca va creste. si uite ca daca uzi bine pamantul si crezi in tine, chiar se intampla. am inflorit in acelasi timp cu primavara. azi am cantat. pentru mine, asa cum m-ai invatat. 

am citit mult si am baut cantitati industriale de ceai. mi-am pus si ochelari intre timp. nu m-am mai gandit in fiecare zi la tine, mi-am promis ca am sa ma vindec. am inteles diferenta intre a apartine unui loc sau unor oameni si a te integra. nu mai vreau sa ma integrez. vreau sa ma simt acasa. si acasa nu poate fi inlocuit cu nimic. zicea cineva frumos ca you can’t make homes out of human beings, someone should already told you that dar eu intotdeauna am crezut in imposibil. am acceptat provocarea de a face ceva nou in fiecare zi a lunii martie dar dupa mi-am dat seama ca nu ma prea pricep la asta. dar am ramas cu amintiri frumoase. 

am fost si mai  mandra de tine cand intr-o zi la masa de langa s-a asezat prietena ta. are ochi de copil si un zambet cald. 

m-am reapucat de proiecte. cineva m-a facut sa cred ca pot face din nou lumea mai buna. saptamana viitoare plec in Paris. visele chiar devin realitate, vezi? am aplicat si pentru un semestru de studiu in Letonia. Letonia, te-ai fi gandit la asta? 

vin zile si mai bune, ma auzi, tu, cel care zambeste si se uita catre nicaieri? o sa te intorci acasa si o sa ne plimbam pe stradutele orasului. o sa ne prefacem ca suntem completi, dar amandoi stim ca nu e asa. o sa ne tinem de mana pentru ca nu avem nevoie de cineva care sa ne vindece, avem nevoie de cineva care sa ramana cu noi cat timp ne vindecam singuri.

tu, cel care zambeste si se uita catre nicaieri, te astept acasa 

 

 

Notă

Lasă un răspuns

