atat de multa liniste si calm in mine si in acelasi timp atatea ganduri care se amesteca. cum faci diferenta intre ce e real si ce e realitatea ta? cand te opresti din daruit? de ce? in final te aduni si hotarasti sa faci un muzeu din toti oamenii care puteai sa fii, din tot ce ai lasat in urma ta? 

intamplarea face ca fiecare minune incepe cu un prim pas. cum am inceput sa ma misc, lumea intreaga a dansat in jurul meu. mi-am umplut astfel sufletul de oameni frumosi, cuvinte calde, amintirea lacrimilor de neputinta. v-am mai zis oare ca eu cred ca fiecare razboinic crede in succes si asta il aduce si mai aproape de reusita? dar bineinteles, succesul e trecator. e ca o mamaruta care se aseaza pe palma ta doar pentru a-si lua zborul cateva clipe mai tarziu. oh mamarute, si oh, primavara! 

studenti, initiative, oameni care cred in ceva si fac orice sa creasca impreuna cu visul lor! oameni „mari”, adulti care isi permit sa isi lase la vedere partea vulnerabila si iubirea pentru viata si cei din jur. oameni diferiti, oameni cu concepte, oameni care au muncit mult, oameni care nu se dau batuti. 

pentru ca intotdeauna am crezut ca lucrurile se intampla cu un motiv m-a gasit un mesaj, pe un cartonas colorat oferit cu drag. spune asa: „am incredere in procesul vietii”. atat de mult aveam nevoie sa mi se reaminteasca asta incat am zambit si am stiut pe loc ca il voi pune la vedere. Pe verso, scrie: ‘exista un ritm si o curgere a vietii, iar eu sunt parte din ea. viata ma sprijina si imi aduce tot ce e bine si experiente pozitive. am incredere ca viata imi aduce ceea ce e bine pentru mine, la cel mai inalt nivel”

totusi, orice as face, oricat as darui, tot exista un gol undeva, adanc, in mine. si dupa stau si ma intreb de ce lumea are un curs firesc si de ce exista aceasta sincronizare. si de cate ori te-am intalnit pana acum si de ce nu am putut sa te cunosc sambata. cam atat.

pana data viitoare te las cu flori in par si vise sub perna. ai grija sa nu le speli atunci cand schimbi asternuturile 

 

Notă

Lasă un răspuns

