„am incredere in procesele vietii” scriam data trecuta. mereu si mereu uit ca tot ce imi doresc se indeplineste mai devreme sau mai tarziu.

 

stiam ca am sa te intalnesc, deja prea multe drumuri duceau spre tine. am auzit numele tau de prea multe ori in ultimele doua luni. stiam de cand am plecat de acasa ieri ca am sa te cunosc, eram relaxata si asteptam. 

„alle” am spus

„stiu cine esti” mi-ai raspuns (cum poti sa stii cine sunt? ce ma face cine sunt? prin ce am trecut? de ce sunt asa cum sunt? dar tu te refereai ca m-ai recunoscut, atat, dar formularea ta a ramas in mine)

ti-am povestit despre cum in ultimele doua luni am inceput sa observ cat de multe limite am, si cum vreau sa le depasesc. ce fel de discutie e asta pentru o prima intalnire? 

ce nu ti-am spus e cat de mult nu imi place incertitudinea si fluturii din stomac. de obicei reusesc sa ii linistesc dar acum ei danseaza si corpul meu vibreaza. 

„daca as avea o gropita in obraz de fiecare data cand zambesc, nu as sta incruntata niciodata” – sper sa iti aduci aminte de asta.

 

cu gandul la tine, pe data viitoare! 

„am incredere in procesele vietii” sopteste o voce in interiorul meu.

Notă

Lasă un răspuns

