perspective.. am hotarat ca daca 2013 a fost anul realizarilor, 2014 e anul perfect pentru schimbare. si am decis sa devin..eu. anul asta ma las sa fiu vulnerabila. stiu ca e iunie si e un pic cam tarziu pentru o rezolutie dar, draga 2014, voi fi atat de autentica si promit sa incerc sa nu mai imi pun bariere singura, sa nu mai im fie frica, sa ma arat. 

si.. o sa incep prin a constientiza fiecare moment in care imi vine sa fug, si cu un pas inapoi, sa fac o pirueta si sa ma intorc unde imi e locul. si in loc sa fug catre un loc sigur, sa ma indrept catre necunoscut. sunt atatea brate intinse catre mine, sa ma prinda, acolo. daca nu faci mereu ceva nou vei avea aceleasi rezultate. si o sa alerg catre ce imi doresc nu de ce imi doresc. cu inima plina si cu parul blond stralucind in soare 

Notă

Lasă un răspuns

