Imi aduc aminte prima zi de liceu, toti eram agitati si ne gandeam unde si cu cine vrem sa stam. ai intarziat si te-ai pus in prima banca. bluza albastra, flutere in par. de cand te-am vazut am stiut ca vreau sa fim prietene. esti genul de om care aduce bun si frumos intr-o incapere. si dupa, ne-am cunoscut si ne-am mutat in acelasi colt si asa am inceput sa ne ocupam vietile una alteia. cate povesti fara sens, cate idei, valori si glume seci am impartit. si zilele in care chiueam la radio. sutele de plimbari pe centru. ziua in care am cumparat un morcov si am stat la o coada kilometrica pentru a plati 15 bani din dorinta de a face ceva.. altfel.

…si azi te-am vazut mireasa! si zilele in care ne uitam impreuna la „proposal”-uri pe youtube. esti superba! esti mai frumoasa decat orice mireasa vazuta pe internet. ma bucur ca am avut ocazia sa vin sa te vad. nu ma asteptam sa plang, sa imi umplu sufletul cu atata emotie. esti prima prietena a mea care se casatoreste. ti-as spune ca esti o printesa si ca imi doresc ca lumea asta sa nu dea niciodata in voi, sa fiti fericiti si sa aveti puterea sa va iubiti mereu. dar voi faceti deja asta. sunt fericita ca exista atatia oameni dispusi sa daruiasca in jurul vostru. imi plac nuntile voastre mai mult, oamenii scriu poezii, rugaciunile va sunt sincere, cantati. 

…si azi m-am intors in mine. si v-am vazut tot pe voi, peste 5 ani, peste 10 ani, peste 20 ani. si aveati aceiasi sclipire in ochi. si am zambit.

ziua constientizarilor: am obosit sa ma perfectionez. sa fiu mai buna, mai intelegatoare, mai iubitoare. sa invat sa primesc. sa am bariere si mai apoi sa ma chinui sa le dobor. azi vreau sa cred ca intr-o zi voi fi suficient pentru cineva. chiar si atunci cand cer mult, chiar si atunci cand ocup spatiu. vreau pe cineva care sa fie mandru cu mine. stiu ca o sa intalnesc pe cineva care o sa se uite la mine ca si cand as fi tot ce a asteptat toata viata asta.

azi ma opresc din a mai fugi dupa iubire. azi nu mai vreau sa o bag intr-o cutie pentru a ma uita la ea cand vreau, cand am nevoie sau curaj. azi renunt la toate jocurile si la toate motivele care stau in spatele faptului ca el nu a raspuns la mesaj sau ca eu puteam sa fac mai mult. mereu poti sa faci mai mult, dar e nevoie de reciprocitate.

si sper ca intr-o zi, cand voi fi renuntat, ea se va strecura in inima mea si ma va face sa radiez si sa o imprastii in toata lumea. pana atunci, o sa incerc sa dau tot ce pot, tot ce am, sperand ca ajunge. 

ieri m-am urcat in taxi si soferul mi-a spus ca se vede pe mine ca sunt un om bun si el stie ca pot sa construiesc multe in viata asta mai ales daca voi avea pe cineva langa mine. si ca imi ureaza norocul sa il gasesc. si mi-a mai spus ca se vede din siguranta mea ca imi lipseste iubirea. de fapt, finetea. iubirea te inmoaie chiar si atunci cand esti puternic. ce contradictie, sa fii moale si puternic in acelasi timp. si totusi, se poate. si e frumos. multumesc soferule, sa ai parte de zile bune, cu soare si cu oameni dragi. 

universul are 3 modalitati de a reactiona fata de tine: iti zice da, iti zice nu sau iti arata ca are ceva mai bun pregatit pentru tine.

nimic nu e intamplator. nimic nu e intamplator.

 

Notă

Lasă un răspuns

