Mi-ai trimis un reportaj cu o casa rotunda cu geamuri spre stele. Of, V., esti asa un om special. Imi dovedesti mereu si mereu ca nu exista distante intre oameni, doar kilometrii. 271 mai exact. 

(reportaj)

– Daca vrei, putem sa ne mutam intr-o casa rotunda.

– Cand? Se poate sa nu fie in Timisoara, sa fie la mare? 

– Da, poate fii oriunde. La munte, la mare…In Timisoara.. In Sibiu.. nu conteaza

– Am impresia ca stelele se vad mai frumos la mare. Mereu. 

– Mereu romantica.

– Mereu vezi frumosul in oameni, in locuri, in lume. 

– Ne mutam?

– La 40 de ani, daca o sa fim tristi si singuri, ne mutam intr-o casa cu stele, de acord?

– Perfect!

Viitorul suna mai bine acum. Sper ca la 40 de ani inca sa mai am ocazia sa iti cumpar ciocolata de casa si tu sa imi oferi povesti despre oameni si locuri. O sa mergem in muzee, o sa bem vin si o sa ne amintim cum ne-am cunoscut in tabara aceea de vara. 

Am inchis ochii si au trecut 20 de ani.. oare? 

Notă

Lasă un răspuns

