oh how i wish, how i wish you were here…

suntem doar la un bilet de avion distanta, la cateva cuvinte, la un „ce faci” aruncat in graba intre sarcini.

ce naiva am fost sa cred ca pot controla relatia dintre noi, ca pot sa ma joc cu sentimentele mele. sa le fac sa apara si mai apoi sa dispara, ca si cand as fi avut o bagheta magica. ca le pot inchide intr-o cutie pe care sa o ascund undeva si ele, ramase fara resurse, sa dispara…

mi-as fi dorit atat de mult sa te fac fericit. sa ne uitam la filme pana noaptea tarziu iar dimineata sa ne trezim ascultand wonderwall. sa mergem la mare.

mi-e dor si de mine, si de tine, dar mai ales de cine eram cand eram cu tine. mi-e dor de energia mea si de siguranta pe care mi-o dadeai. simteam ca imi e locul langa tine, era confortabil si aveai sentimentul de acasa. nu credeam ca o sa treci peste mine asa de usor…si doare. si incerc mereu si mereu sa nu ma gandesc, dar… imi lipsesti. mult. si…ma bucur ca ai fost, ca esti.

ma gandesc cu drag la zilele in care faceai misto de mine, ma suparam si incercam sa iti intorc glumele, tu te suparai si eu ma ingrijoram ca relatia dintre noi se strica. serile in care te trezeai ca sa ma iei in brate. si stau si sper ca macar pentru un timp ai simtit si tu ca apartii..

” sa fii fericit” ti-am spus cand ai plecat, cu o urma de tristete. nu ti-ai dat seama niciodata cat de mult valorezi. te rog, mai fa ceva pentru mine, de drag.data viitoare lasa-te sa fii iubit, de oricine imi va tine locul..

Lasă un răspuns

