necuvintele…

„…ma bucur mult ca am vorbit atunci pe skype o ora si jumatate si mie imi plac mult discutiile astea, dar nu vreau niciodata sa te deranjez sau sa ocup prea mult spatiu, asa ca ma faci fericita cand imi scrii tu primul”

oh, daca tu te-ai gandi la mine la fel de mult cat ma gandesc eu. sau la noi. oh, daca as putea sa incep din nou si sa las povetsea asta in urma..

„..pastreaza iubirea aia acolo, e prea frumoasa si e a ta, poate iubesti ceva dincolo de el, el nu e doar omul acela”

„..dar, ma bucur ca e in viata mea, ca exista pur si simplu. e o minune, in ansamblul lui, ca persoana si ca ce are de oferit. da.. si potentialul. marea pierdere este ca el nu constientizeaza toate asta”

Lasă un răspuns

