„Tu ce mai faci? Ce faci de Paste?” Cat de mult mi-am dorit sa te interesezi de mine, sa imi oferi un loc in viata ta, sa contez. Un pic mai tarziu, se intampla dar nu mai are aceeasi semnificatie. Intotdeauna o sa contezi pentru mine, eu nu trec peste oameni asa usor, cred ca fiecare isi lasa urmele lui. Si am invatat zilele astea ca oamenii nu se pot inlocui, ei raman acolo, asa cum sunt. Si ne putem intoarce mereu la caracteristicile lor si la ceea ce ne-a facut sa ne indragostim. Acum nu mai vreua sa te inlocuiesc, vreau pur si simplu sa merg mai departe, sa las orice experienta sa fie, sa ma creasca, sa ma ajute sa ma dezvolt. Multumesc ca ai fost.

„Nuu puiule a fost ok exemplul. Chiar super! A fost chiar placut sa ma descarc. Si am fi un cuplu ipotetic ok” – si mai sunt si toti acei oameni la care nu te-ai gandit niciodata si care te fac sa iti pui intrebari de genul „chiar am pus semnul de ocupat pe toate scaunele din viata mea si iubirea nu mai are loc sa se aseze?”
Lasă un răspuns

