miercuri, ora 13:00

toamna, tot la birou, cafeaua cu sirop de cocos m-a incalzit pe interior. ma tot intorc, ma invart si nu inteleg oare ce lectie din viata mea tot refuz sa o invat. si viata (sau timpul, sau dumnezeu sau orice ar exista mai presus de noi) nu imi da o singura ocazie, imi da 23732 mii pana cand trec si peste acest cerc de cunoastere.

a venit a venit toamna, acopera-mi inima cu ceva, sau mai bine, mai bine cu umbra ta. sa ne tinem de cald, sau de mana. sa ne treaca zilele mai usor, mie singuratatea si tie durerea din suflet. sa ne vindecam ca dupa o boala grea si sa incepem sa traim din nou. sa treaca timpul si sa radem de noi, de viata, de singuratate, de durere si sa le lasam toate deoparte. sa vedem daca drumul nostru e impreuna sau separat.

cred ca nu am invatat tot ce aveam de invatat de la tine. au trecut aproape 6 ani de cand ne cunoastem, sau peste 6 ani. dar cine traieste pentru a-si numara zilele? si tot de atunci ne tot intalnim in diverse situatii din viata noastra, dupa despartiri si regasiri, in momente de pierdere, in momente de incurajare si nu inteleg daca e doar o joaca de sus sau daca chiar o sa inteleg vreodata. sau poate caut sensul unde nu e nimic de inteles si e totul de trait. si raman cu o mie de intrebari fara raspuns si nici tu nu stii raspunsul dar ne incalzim amandoi de data asta pe interior, si nu, nu e de la cafeaua cu sirop de cocos si le dam naibii pe toate si ne lasam in voia sortii si le-o rezolva ea pe toate.

pentru ca totul se aseaza intr-o ordine perfecta a lumii si noi suntem perfecti si ei sunt perfecti si viata e perfecta. si poate daca nu e perfecta e asa cum trebuie sa fie si eu incerc sa am incredere in ea. si sa iubesc. tumblr_ofah7jt3bm1rnsok6o1_540

 

 

 

Lasă un răspuns

