de când m-am apucat de yoga…

…m-am lăsat de fumat. și bine am făcut.

printre altele, am învățat să am mai multă grijă de mine. să îmi selectez gândurile, să îmi fac curat în oamenii din viața mea, în activitățile mele. să nu mă mai simt vinovată atunci când zic nu.

s-au întâmplat multe. am avut câteva săptămâni în care am învățat că sunt în siguranță, săptămâni în care mi-am adus aminte să elimin frica aflată la toate nivelurile. frica de a nu fi îndeajuns, frica de a nu fi un om suficient de bun, de a greși, de a nu fi iubită, de respingere, de apropiere, chiar și de a fi singură.

am învățat să mă întreb de ce, înainte de a face fiecare acțiune. să îmi dau seama dacă este dorința și voința mea sau a altora, și să decid în ce măsură acționez.

se pare că atunci când îți deschizi mintea plătești prețul de a te vedea pe tine, așa cum ești, cu bune și cu rele. te poți așeza atunci, tu cu tine, să cazi la o învoială. să alegi să treci peste demonii tăi și să îi lași să trăiască în tine, fără să îți mai dorești să ai o  baghetă magică cu care să dispară, și să alegi să trăiești deasupra lor. ei vor înțelege că nu sunt excluși, tu te vei putea bucura de dansul acesta ciudat și frumos numit viață, trăind în lumina zilei de azi.

am primit în dar o mai bună înțelegere și compasiune. a mea, pentru mine.

cred că am avut întotdeauna o dificultate în a lăsa lucurile să se întâmple și mai apoi în a le lăsa să treacă. letting go, ar zice englezii. am primit abundența fiecărei zile și a trebuit să renunț, la fel de ușor cum am primit totul, într-o secundă. se pare că totul și nimic este al meu.

mulțumesc, viață.

*let’s be brave and kind and love more than less*

Lasă un răspuns

