Combo, aseară le-am avut pe toate. Dar, hai sa spun povestea de la început….

Nu am mai ieșit in club din august. Am ieșit aseară odată cu insistențele unei prietene, chiar dacă nu au mai vrut oamenii să vină cu noi, și am mers în număr restrâns.

Partea 1:

I: Ale, cum crezi tu că e cel mai bine să agăți în club?

Eu: Pai…e simplu. Nu agăți. Eu nu cred în toată povestea asta cu agățatul în club. Poți să scoți persoana aia în oraș și vedeți..sunt o groază de metode de a cunoaște pe cineva.

(discuții despre agățat în club și eu sigură că nu se merită să faci asta)

I: – Ale, chiar dacă nu mi-am propus în ultima lună de când m-am despărțit de L să mă reîndrăgostesc, uite că m-am întors acasă și s-a întâmplat…eu nu vreau să rănesc pe nimeni…e aiurea față de L?

Eu: I, fă să fii fericit, dacă ți s-o întâmplat asta e, nu e ca și când ți-ai planificat…și în plus…nu e ca și când cineva ar sta vreodată, oricât de nasol ar fi, să nu facă ceva pentru ca ție ți-ar pica aiurea…sunt doar câțiva oameni care o să fie acolo pentru tine și eu cred că ei te pot înțelege, restul de oameni nu contează. Este L printre ei?

I: Nu… ok… da, ai dreptate. Dar sunt în viața mea oameni pentru care aș face orice. Dar da…ai dreptate.

Eu: Fata aia e aici?

I: Da

Eu: Pai du-te și vorbește cu ea atunci nu mai sta de povești cu mine…haaiiii

I: Pai..și dacă ți-aș zice deja că stau de povești cu ea?

Eu: Nuu…Iuli, nuu… nu face asta.

I: Haha, glumeam, vroiam sa văd cum reacționezi…

Eu: Nu, serios. Știi și tu că nu e o perioadă bună pentru asta, eu plec, tu pleci. Găsește-ți și tu pe cineva acolo sa fie cu tine mereu… Serios..

I: Daaa știuuu glumeam!

Ok, nu a fost ciudat deloc…

Partea 2:

Lungi momente în care mulți oameni încercau să se bage în seamă cu mine, în condițiile în care nu am fost niciodată o țintă pentru băieți în club, mă întorc la I și zic:

Eu: Auzi? Tu mi-ai ursit seara asta cu agățatul în club nu?

I: Nuuu, nu am avut nici o intenție, promit că am fost cuminte!

După un timp apare un tip la bar, înalt, creț, frumușel. Îi zic la prietena mea ca mi se pare frumușel și aș putea să îi zâmbesc. Între timp vine un prieten din copilărie și se pune în fața mea, îl mut că îmi strică priveliștea de la frumușel. Prietenul se mută lângă mine (un pic amețit) și se apucă să îl studieze super evident că am fi vorbit despre el. Pleacă prietenul și vine tipul și mă abordează. Combo pentru că:

  1. Îl cheamă Tudor. Fac ce fac și tot de Tudori, Vlazi sau Ioni dau.
  2. Are 31 de ani, aflu tocmai când mă hotărâsem să nu am o relație cu un tip de 29 care îmi plăcea mult pt că eu nu pot să am relații serioase înainte să plec în Italia
  3. Lucrează în Germania, a venit în țară pt concediu. Of of Germania mi i-a pe toți.

Cât de ironic poate să fie tot? Aș sta pe un nor și aș mânca popcorn uitându-mă la viața mea ca la un film.

PS: I-am zis lui Tudor cum să mă găsească pe facebook 🙂 . De ce nu?

 

 

Lasă un răspuns

